بهینه سازی نرخ تبدیل


نرخ بهینه سازی (CRO)تبدیل عملکرد سایت با بهبود نسبت بازدید کنندگان سایت به مشتریان واقعی است. CRO همچنین به افزایش فروش کمک می کند، کلیک از طریق نرخ بازدید و دیگر اهداف تعریف نشده بدون نیاز به افزایش میزان ترافیک به وب سایت شما کمک می کند. تا مشتریان واقعی را پیدا کنید.مک می کند. تا مشتریان واقعی را پیدا کنید

استراتژی مبارزه و رقابت ما برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان ما و شرایط موجود در بازار طراحی شده اند. ارائه شرایط پرداخت روزانه به ازای هر کلیک در طول خدمات که شامل (کلیک کنید): جستجو آگهی، تبلیغات فیلم، نمایش آگهی ها، PPC بازاریابی و تبلیغات اجتماعی است جزو خدمات سئو برتر است.

ما نتایجی را ارائه میدهیم که برای رسیدن به مشتریان بیشتر در دستیابی به اهداف کسب و کار خود به شما کمک خواهد کرد. همچنین حساب های مشتریان را بر اساس قیمت و بودجه روزانه مدیریت می کنیم و پیشنهاد میدیم چطوری از پکیج های روزانه گوگل استفاده نمایند تا اطمینان کامل برای رسیدن ROI حاصل شود .

نتایج برجسته ما با توجه به رویکرد پیچیده و مناسب ما که شامل مروری دقیق از کسب و کار مشتری ما و آرمان و اهداف وی برای تبلیغات گوگلی در طول تبلیغات کلیک کنید، است. و همچنین به عنوان یک بررسی از گزینه های یک لیست اولویت بندی فعالیت های تبلیغاتی توصیه می شود.

با استفاده از روش آزمون متمرکز شده است، ما مطمئن هستیم بهترین نتایج خاص برای شرکت  شما را  بدست می آوریم. تیم سئو برتر به طور مداوم  آنالیز و افزایش تمام جنبه های پیشرفت و توسعه  وب سایت شما را انجام می دهد، چک کردن (و دوباره چک کردن)  اینکه سایت چطور کار می کند و چه چیزی  باعث می شودکه بازدید کنندگان بیشتری  به مشتریان شما تبدیل می شود.

پیشنهاد ما تکنیک های خیلی موثر CRO ،شکافت آزمون و خطا، تست های چند متغیره، و همچنین روش های مختلف دیگر مانند تغییرات در طراحی سایت، مجاورت عناصر، رنگ، زمینه و مسیرهای پیشرفت. ما از تمامی این اطلاعات استفاده می کنیم تا زمانی که مشخص شود که ترکیبی از موارد بالا را بالاترین نرخ تبدیل را تولید کند.

تحلیلگران CRO ما از بهترین ابزار در صنعت بهینه سازی سایت برای جمع آوری و تجسم داده ها به منظور تسریع و تصمیم گیری موثر استفاده می کنند. ما همچنین تلاش می کنیم که شما برای برای بروز رسانی سایت و ایجاد تغییرات در کد وب سایت در هر زمان از بهینه سازی سایت که لازم باشد. دچار مشکل نشوید

تیم سئو برتر به شما کمک می کند تا بازدید کنندگان را به سایتان معرفی کنید که مشتری هدف شما باشند، تیم ما آماده برای کمک به بهینه سازی سایت شما و افزایش نرخ تبدیل است، ارائه یک برنامه بلند مدت با استراتژی CRO موثر و موفق برای کسب و کار خود را میتوانید همین امروز از ما درخواست کنید.


ما باور داریم که ارتباط موثر در آغاز همکاری ما را قادر به ایجاد یک “مسیر آزمون” که اهدافی قابل پیگیری و اندازه گیری و در عین حال خاص برای درآمد بیشتر، وفاداری مشتریان و به طور کلی افزایش سهم بازار می باشد را ارائه خواهد داد.

 
 

ما متمایل در دستیابی به اهداف پایدار از طریق پژوهش مستمر، توسعه بلند پروازانه مداوام، آنالیز دقیق و گزارش دقیق هستیم. تیم سئو برتر متشکل از کارشناسان زبده و با تجربه در هر زمان راهی که برای تعامل و توسعه استراتژی مدیریت مشتریان و نرخ بازدید است را آنالیز و بررسی می کنند


پروژه های انجام شده