مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)


پرداخت به ازای هر کلیک دارای تاثیر فوری و فوق العاده ارتقا سایت و کسب و کار شماست و نتیجه آن قرار گرفتن در معرض دید بزرگتر و وسیعتر مخاطبین و مشتریان هدف خواهد بود و نتیجه بهتر و عالی این است که شما در صفخه اول بهترین موتور جستجوی گوگل قرار می گیرید.

مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) چیست؟

به مجموعه فرآیند ها و روش هایی که بر روی نظارت و مدیریت به صورت اصولی بر هزینه های بازاریابی انجام می شود ، پرداخت به ازای هر بار کلیک یا PPC می گویند.

این اقدامات شامل تکنیک ها و استراتژی های نوین از جانب مدیر وب سایت یا فردی متخصص در این زمینه است که می تواند هزینه های تبلیغاتی به صورت کلیکی را به میزان قابل توجهی به حداقل ممکن برساند.

هدف اصلی مدیریت پرداخت به ازای هر بار کلیک در واقع بهینه سازی سایت از نظر هزینه های تبلیغاتی است به همین علت بسیار مهم و تخصصی است.

PPCدر اصل مخفف کلمه ی پرداخت به ازای هر بار کلیک ( PLAY PER CLIKE)می باشد.

Ppcالگویی از بازاریابی اینترنتی است که در آن تبلیغ کنندگان به ازای هربار کلیکی که کاربران بر روی تبلیغات آن ها انجام  می دهند هزینه ی مربوط به آن را پرداخت می کنند.در واقع می توان گفت این روش برای افزایش بازدیدکنندگان سایت است.

مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) توسط سئوبرتر چگونه انجام می شود؟

1-آنالیز و تحلیل کلمات کلیدی

آنالیز کلمات کلیدی و یافتن کلمات مهم و پر رقابتی که توسط کاربران در موتورهای جستجو بیشتر سرچ شده است. این اقدام می تواند نقطه ی قوتی برای مدیریت پرداخت به ازای هر بار کلیک برای شما باشد که تیم سئوبرتر با دانش و تخصص خود این اقدامات لازم را انجام می دهند.

2-تدوین استراتژی های جدید و اجرا در شبکه های اجتماعی

تبلیغات در گوگل ادورز ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی وابسته به تبلیغات های کلیکی و... از جمله کانال ها و شبکه هایی است که سئوبرتر برای بازاریابی پرداخت به ازای هر بار کلیک در نظر گرفته است.

3- نظارت و مدیریت

نظارت ، مدیریت و گزارش تیم سئوبرتر از اصطلاحات و واژگان به منظور آنالیز کلمات کلیدی انجام می شود و در جهت کاهش هزینه های تبلیغاتی و قرار گیری در جایگاه برتر موتورهای جستجو از این کلمات استفاده می شود.

4-آنالیز رقبا

یکی از روش های مدیریت پرداخت به ازای هر بار کلیک سئوبرتر آنالیز سایت های رقبا به منظور بررسی و یافتن روش ها و لینک هایی که از آن ها استفاده کرده اند . این روش یکی از بهترین تکنیک ها برای صرفه جویی در هزینه ها و زمان است.

5-تعیین محدوده ی تبلیغاتی برای کاربران

دسته بندی کاربران یکسانی که در یک رتبه قرار دارند روشی موثر و کارآمد برای بهینه سازی هزینه های تبلیغاتی سایت است.به عنوان مثال تبلیغات خود را به 10% یا 20% از کاربران برتر از نظر درآمد یا تعداد مراجعه به سایت محدود کنید.

مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) چگونه کار می کند؟

مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) چگونه کار می کند؟

مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) چگونه کار می کند؟

حتما متوجه شده اید که در جستجو هایی که انجام می دهید در کنار برخی از سایت هایی که در نتایج گوگل به شما نشان داده می شود نشانه های کوچکی وجود دارد.

این نشانه های کوچک در واقع علامت های اختصاری هستند که نشان دهنده ی تبلیغات کلیکی هستند.

پرداخت به ازای هر بار کلیک که به نام هزینه به ازای کلیکCPC نیز مشهور است نوعی تبلیغات اینترنتی برای هدایت کاربران و افزایش ترافیک سایت می باشد.در این روش تبلیغ کننده به مالک وب سایت درهنگام کلیک بر روی تبلیغاتش هزینه ای مربوط به آن را پرداخت می کند.

دلیل وجود مدیریت پرداخت به ازای هر بار کلیک چیست؟

از جمله بهترین تکنیک ها برای قرار گیری سریع در صفحه اول نتایج گوگل بهره بری از تبلیغات های کلیکی است.

تبلیغات های کلیکی نوعی از بازاریابی های دیجیتال است که دارای انواع مختلفی می باشد اما معروف ترین و پرکار برد ترین آن ها پرداخت به ازای هر بار کلیک یا PPCمی باشد.

تبلیغات کلیکی مخصوص سایت هایی است که به تازگی راه اندازی شده اند و برای قرار گیری در سطر اول گوگل نیازمند اقدامات زیادی از جمله سئو سایت هستند . اما ممکن است این کار تا چندین ماه به طول بیانجامد تا سئو سایت و بهینه سازی سایت به نتیجه ی دلخواه دست یابد در نتیجه باید به فکر اقدام تازه ای برای به انجام رسیدن هر چه سریع تر اهدافمان باشیم.

در چنین شرایطی این سایت ها برای حضور و قرار گیری در سطر اول گوگل می توانند از روش های نوینی چون تبلیغات کلیکی استفاده کنند تا در کمترین زمان ممکن کسب و کار خود را رونق داده و به سود آوری بزرگی دست یابند.

تبلیغات کلیکی برای همه سایت ها و از جمله سایت های فروشگاهی و خدماتی اهمیت ویژه ای دارد.امروزه تبلیغات های کلیکی جزؤ سودآورترین و بهترین شیوه برای کسب درآمد و رونق کسب و کار های اینترنتی است.

انواع تبلیغات ppcکدام است؟

انواع مختلفی از تبلیغات ppcوجود دارد که در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم :

تبلیغات موتورهای جستجو

یکی از محبوب ترین و متداول ترین تبلیغات هایppcدر بین کاربران تبلیغات موتورهای جستجو است.

تبلیغات های موتورهای جستجو به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا زمانی که کاربر اقدام به جستجوی کلمات کلیدی می کند کسب و کارها و وب سایت هایی که با آن کلمه کلیدی مرتبط هستند برای او نمایش داده شوند.

یکی از سیستم هایی که در این زمینه به شما کمک فراوانی می کند و درجهان به محبوبتی فراوانی رسیده است گوگل ادورز است.

این سیستم به صاحبان کسب و کارهای تجاری این امکان را می دهد که تبلیغاتی برای دیده شدن در نتایج موتورهای جستجو گوگل انجام دهند.

کارکرد گوگل ادورز بر اساس پرداخت به ازای هر بار کلیک می باشد که در آن تبلیغ کننده هزینه ی پرداختی مورد نظر برای کلمه کلیدی خود را پیشنهاد می دهد و برای هر کلیکی که بر روی تبلیغات خود می شود هزینه مورد نطر را پرداخت می کند.

هنگامی که کابر جستجوی خود را آغاز می کند گوگل از بین تعدادی از تبلیغ کنندگان آن هایی را که دارا رتبه برتری هستند انتخاب کرده و در صفحه ی اول نتایج گوگل نشان می دهد.

رتبه ی برتر تبلیغات بر اساس فاکتور هایی از جمله کیفیت ، کلمات کلیدی پر رقابت ،هزینه پیشنهادی و میزان حجم جستجو برای کلمه کلیدی تعیین می شوند.

تبلیغات نمایشی

از دیگر تبلیغات ppcمی توان به تبلیغات نمایشی اشاره کرد.از طریق تبلیغات نماشی می توانید به مخاطبینی که به نوع کسب و کار شما علاقه مند هستند دست پیدا کنید.

در این روش از تبلیغات به جای متن از تبلیغات عکس و متن استفاده می شود.

این نوع تبلیغات شما را قادر می سازد بر بازار هدف خود متمرکز شده و تبلیغات خود را به آن دسته از کاربرانی که وب سایت هایی مشابه وب سای شما را بازدید کرده اند به نمایش بگذارید و در صدر این سایت ها قرار بگیرید.

تبلیغات شبکه های اجتماعی

از دیگر روش های تبلیغات پرداختی محبوب تبلیغات شبکه های اجتماعی است.

این تبلیغات در شبکه های رسانه های احتماعی بر روی سیستم عامل های مختلف ظاهر می شود.

به همین دلیل یکی از بهترین روش ها برای برقراری ارتباط با کاربران رسانه های اجتماعی است.

از جمله ی این رسانه ها که از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند می توان به فیسبوک، اینستاگرام ، توئیتر ، پینترست ، لینکدین و.. اشاره کرد.

 

تیم سئو برتر تجربه کافی برای گرفتن جایزه در تبلیغات گوگل , bing ,Facebook, LinkedIn,Twitter و YouTube را در بین رقبا دارد.

استراتژی مبارزه و رقابت ما برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان ما و شرایط موجود در بازار طراحی شده اند. ارائه شرایط پرداخت روزانه به ازای هر کلیک در طول خدمات که شامل (کلیک کنید): جستجو آگهی، تبلیغات فیلم، نمایش آگهی ها، PPC بازاریابی و تبلیغات اجتماعی است جزو خدمات سئو برتر است. ما نتایجی را ارائه میدهیم که برای رسیدن به مشتریان بیشتر در دستیابی به اهداف کسب و کار خود به شما کمک خواهد کرد. همچنین حساب های مشتریان را بر اساس قیمت و بودجه روزانه مدیریت می کنیم و پیشنهاد میدیم چطوری از پکیج های روزانه گوگل استفاده نمایند تا اطمینان کامل برای رسیدن ROI حاصل شود . نتایج برجسته ما با توجه به رویکرد پیچیده و مناسب ما که شامل مروری دقیق از کسب و کار مشتری ما و آرمان و اهداف وی برای تبلیغات گوگلی در طول تبلیغات کلیک کنید، است. و همچنین به عنوان یک بررسی از گزینه های یک لیست اولویت بندی فعالیت های تبلیغاتی توصیه می شود.

بهترین استراتژی ایمیل مارکتینگ

تیم سئو برتر میتواند توسعه دهد کسب و کار شما را با بهترین استراتژی ممکن برای جذب مخاطبان هدف و ایجاد امکانات و نیاز های اطلاعاتی.

بهترین استراتژی ایمیل مارکتینگ

تیم سئو برتر میتواند توسعه دهد کسب و کار شما را با بهترین استراتژی ممکن برای جذب مخاطبان هدف و ایجاد امکانات و نیاز های اطلاعاتی.


نمایش تبلیغات

تیم ما با استراتژی های بازاریابی نمایش به شما کمک می کند تا نمایش و استفاده از برند شما در بین کاربران افزایش یابد, ما می توانیم کمپین های برندتان را مدیریت کنیم و به همه معرفی کنیم . با تیم سئو برتر برند شما جهانی میشود.

تبلیغات اجتماعی

آیا شما میخواهید برند خودتون رو به همه معرفی کنید یا ارائه خدمات بدهید یا تولید خدمات کنید ؟! تیم سئو برتر با یک استراتژی تبلیغات اجتماعی به شما کمک میکند تا به اهداف مورد نظرتون برسید.


ویدئو تبلیغاتی

تخصص تیم ما در تبلیغات آنلاین میباشد, تیم ما آماده است تا سود رقابتی شما را افزایش دهد با ساخت ویدئو تبلیغاتی که این کار منجر به نمایش همگانی برند شما خواهد شد.

420

مدیریت ارائه PPC


213

پرداخت تبلیغات جستجو


17

پروژه ویدیو تبلیغاتی


141

کمپین نمایش تبلیغات


98

Successful PPC Remarketings


315

پروژه تبلیغات اجتماعی


حضور آنلاین خود را افزایش دهید ، با انتخاب خدمات بازاریابی ایمیل ما. فرمول برنده جایزه ما ترکیبی از استراتژی، اجرا و ردیابی است