پشتیبانی فنی سایت

هر کدام از وب سایت های اینترنتی برای اجرای صحیح و ارائه خدمات مطلوب نیازمند پشتیبانی فنی سایت و نگهداری 24 ساعت می باشند.

تیم سئوبرتر با اتکا به تجربه چندین ساله خود در ارائه خدمات اینترنتی و همچنین طراحی سایت و بهینه سازی سایت ، با دادن خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعت در هفت روز هفته و کل ایام سال پاسخگو به تمام نیاز مشتریان می باشد و در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان پشتیبانی اقدام به رفع مشکل می نمایند.

هزینه افزودن ویژگی ها و امکانات جدید، گسترش سیستم، فرستادن کارشناس به محل مربوطه، نصب و راه اندازی سیستم و آموزش، مشاوره و یا سایر درخواست هایی که شامل پشتیبانی سایت نمی باشد به صورت توافقی با مشتری صورت می پذیرد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های 88558199 و 09199100282 تماس حاصل نمائید.

پشتیبانی امنیت وب سایت

یکی از موارد اصلی و مهم در پشتیبانی فنی سایت، بحث امنیت وب سایت است که اگر در آن کوچک ترین سهل انگاری انجام شود منجر به هک سایت و سرقت اطلاعات و از بین رفتن داده ها و فایل ها می شود.

تیم سئوبرتر با ارائه پشتیبانی امنیت وب سایت ها و سیستم مدیریت ورد پرس بستر امنی برای رشد و پیشرفت سایت شما فراهم می کند.تیم سئوبرتر با فراهم آوردن نرم افزار و سخت افزار های مورد نیاز و به کارگیری افراد مجرب و کارکشته می تواند به خوبی امنیت سایت شما را فراهم کند.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های 88558199 و 09199100282 تماس حاصل نمائید.

پشتیبانی تغییرات در وب سایت

طراحی سایت در مدت زمان مشخصی صورت می پذیرد و پایان می باید، اما نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که بعد از طراحی سایت کار اصلی ما یعنی پشتیبانی فنی سایت شروع می شود.

طراحی سایت نیز مانند سایر کارها، برای این که بتواند به درستی در طول زمان کارکند نیازمند یک پشتیبانی قوی می باشد.

تیم سئوبرتر با توجه به تجربه چندین ساله ی  خود در طراحی و بهینه سازی سایت ، آمادگی لازم برای پشتیبانی تغییرات سایت شما را دارد، که می توان به عنوان مثال به بروز نگه داشتن سایت و
پلاگین های مورد استفاده ، رفع عیوب طراحی و همچنین ایجاد تغییرات دلخواه که خارج از پشتیبانی می باشد اشاره نمود.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های 88558199 و 09199100282 تماس حاصل نمائید.

پشتیبانی هاست و سرور

 یکی از مواردی که همواره ذهن مشتریان را درگیر می کند ، وضعیت هاست و سرور و امنیت آن می باشد.مخصوصا در زمینه بهینه سازی سایت که اگر سرور داخل ایران باشد ممکن است رقیب با پیشنهاد پول به صاحب سرور اقدام به ایجاد مشکل در هاست شما کند.

تیم سئوبرتر با تهیه انواع سرویس ها از داخل و خارج ایران به طور کامل امنیت سایت شما را تامین می کند و با ارائه تعهد اجازه هر گونه سو استفاده از هاست شما رو نمی دهد.

شما می توانید با تهیه ی هاست خود از سئوبرتر خیال خود را از بابت مزاحمت های داخلی راحت نمائید و همچنین از مزایای سرورهای خارج از ایران که هم دارای سرعت بیشتر و هم امنیت بیشتر می باشند بهره مند شوید.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های 88558199 و 09199100282 تماس حاصل نمائید.

شرح خدمات پشتیبانی وب سایت سئوبرتر

پشتیبانی فنی سایت از پشتیبانی هاست و سرور و خدمات هاستیگ شروع می شود. به ترتیب زیر شما می توانید خدمات از ما دریافت کنید:

  1. خدمات پشتیبانی سرور
  2. خدمات پشتیبانی طراحی سایت
  3. خدمات تولید محتوا تخصصی
  4. خدمات سئو سایت
  5. خدمات بهینه سازی داخلی سایت
  6. خدمات آموزشی و مشاوره ای سایت
  7. خدمات دیجیتیال مارکتینگ سایت
  8. خدمات پشتیبانی و ادمین پیج اینستا گرام
  9. خدمات سئو مارکت حرفه ای
  10. پشتیبانی فنی و امنیتی  سایت
  11. رفع خطاها و ارورها
  12. خدمات انتقال از هاست به سرور دیگر
  13. خدمات بهینه سازی کد ها
  14. بهینه سازی سایت
  15. پشتیبانی بهینه سازی سایت
  16. خدمات پشتیبانی محتوا
  17. خدمات مشاوره سئو مارکت برای رونق کسب و کار

قیمت پشتیبانی فنی سایت

در مورد قیمت پشتیبانی سایت ابتدا باید سایت  شما مورد بررسی و آنالیز قرار بگیرد در آخر قیمت دقیق در هر سطح پشتیبانی توسط بخش فنی شرکت اعلام می گردد.

برای پشتیبانی فنی سایت شما می توانید هم با شماره های درج شده از شرکت تماس بگیرید و هم درخواست خود را در فرم زیر بنویسید.کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ گوبه درخواست و سئوالات شما هستند.

طراحی سایت

سئو چیست؟

طراحی سایت در کانادا

هزینه ماهیانه پشتیبانی سایت

اگر شما فقط تمایل به پرداخت هزینه پشتیبانی فنی یکساله یا ماهیانه داشته باشید این هزینه خیلی پایین تر از هزینه پشتیبانی سئو سایت یا هزینه پشتیبانی محتوای سایت خواهد بود.

بنابراین برای هزینه پشتیبانی ماهیانه سایت ها از قبیل هزینه ماهانه بسته به نوع فعالیتی که دارید هزینه‌ها از صد هزار تومن تا یک میلیون تومان محاسبه و خدمت شما فاکتور ارائه می گردد.

هزینه پشتیبانی سئو سایت بستگی داره به نوع کلمات کلیدی شما ، کسب و کار شما و خدماتی که ارائه میدهید و همچنین رقابتی که وجود دارد.اگر کلمات کلیدی شما صفحه اول گوگل باشد هزینه‌اش کمتر خواهد بود و خدمات پشتیبانی برای کلمه کلیدی که در صفحات اول نیست بعد از آنالیز سایت هزینه بر اساس رقابت به شما اعلام می گردد.

هزینه تولید محتوا بر اساس نوع محتوا اعم از تولید محتوای تخصصی یا محتوای بازاری محاسبه و اعلام می گردد.هزینه تولید محتوا و ترجمه کتاب های تخصصی یا سایت هایی که در حوزه کاری شما نیاز به متخصص دارند و ترجمه واژگان هزینه بالایی خواهد داشت.

قیمت پشتیبانی سایت وردپرس

قیمت پشتیبانی سایت وردپرس برای نگهداری ، بروز رسانی و آپدیت کدهای داخلی سایت هزینه ای معادل 500 هزار تومان  الی یک میلیون تومان دریافت می گردد.

هزینه ی پشتیبانی سایت چگونه و بر چه اساسی قیمت گذاری می گردد؟

قیمت های پشتیبانی سایت برای سایت های معمولی بین 500 تا 2 میلیون تومان سالیانه دریافت می گردد. اما برای دریافت هزینه های مختلف پشتیبانی سایت ها بر اساس نوع پشتیبانی و خدمات پایه ای تا خدمات تولید محتوا و بهینه سازی سایت یا خدمات آموزشی به پرسنل و کارمندان شرکت فرق می کند.

بنابراین برای دریافت قیمت های مختلف پشتیبانی فنی سایت حتما با ما در تماس باشید تا بتوانیم خدمات را بازگو و از مشکلات فنی سایت شما باخبر شویم ودر نهایت طی مذاکره تلفنی یا حضوری قیمت ها را اعلام می کنیم.

 نمونه خدمات کامل سایت بالابر

پکیج های پشتیبانی سایت

هزینه ادمین سایت

به چه علت پشتیبانی فنی از سایت اهمیت دارد؟

بعد از آن که تمامی مراحل طراحی سایت به پایان رسید و به طور رسمی راه اندازی و به گوگل معرفی شد نگهداری از آن در جایگاه برتر گوگل و به روز رسانی آن اهمیت بسیاری دارد .

دقت داشته باشید که حتی اگر یک سایت به بهترین شکل ممکن نیز طراحی شده باشد اگر پشتیبانی قوی نداشته باشد نه تنها به هدف خود نخواهد رسید بلکه با گذشت زمان رتبه و جایگاه خود را در گوگل از دست داده و موجب کاهش بازدهی سایت می شود .این امر چنان مهم است که تمامی سایت های موفق در دنیا نیز دارای پشتیبانی قوی هستند تا از اطلاعات خود پشتیبانی و نگهداری کنند.

اگر هدف شما تنها طراحی سایت نیست و تمایل دارید در بین رقبا پیشی گرفته و پیشرفت کنید لذا باید به فکر پشتیبانی سایت بعد از طراحی آن نیز باشید و سایت خود را به دست تیمی از کارشناسان فنی متخصص بسپارید تا به درستی پشتیبانی و به روز رسانی سایت انجام شود.

اگر پشتیبانی از سایت به درستی انجام نگیرد به دست افرادی سپرده شود که تخصص کافی و دانش بالایی در این زمینه ندارند نه تنها سایت با کاهش بازدهی رو به رو می شود بلکه در مدت کوتاهی تمامی اطلاعات شما هک شده و در دست رقیبانتان قرار می گیرد و ازبین می رود.

کارشناسان فنی سئوبرتر به صورت 24 ساعته از سایت شما پشتیبانی کرده و اقدام به پیگیری و رفع مشکلات احتمالی سایت ، به روز رسانی به موقع پلاگین ها و هکچنین حفاظت از اطلاعات سایت و افزایش امنیت آن می کنند .

نحوه ی اجرای خدمات ارائه دهنده تیم پشتیبانی فنی سایت سئوبرتر

  • بک آپ گیری از سایت
  • حفظ هاست
  • ایجاد استراتژی ها و برنامه های دقیق
  • بهینه سازی سایت
  • کنترل امنیت سایت
  • به روز رسانی پلاگین ها و افزونه های اصلی و پنل سایت
  • رفع مشکلات احتمالی
  • ارتقا وب سایت
  • پشتیبانی از دامنه سایت
  • و...

پشتیبانی فنی سایت چیست؟

قبل از این که به موضوع پشتیبانی فنی سایت و نحوه ی خدمات بپردازیم باید بدانیم که اصلا پشتیبانی یعنی چه و چه لزومی دارد.

پشتیبانی فنی سایت مجوعه از اقدامات لازم پس از طراحی سایت است که با کمک نرم افزارها یا دیگر امکانات الکرونیکی به منظور حل مشکلات کاربران از نحوه ی اجرایی سایت ارائه می شود.

پشتیبانی سایت مهم ترین اصل در کسب و کار های اینترنتی است و نیازمند دانش و علم تجربی بالایی است که مدیر وب سایت یا طراح کننده ی سایت بر عهده دارد.چرا که سایت همانند محل کسب و کار است که بدون مراقبت و نگهداری از آن ظاهری نامناسب را به خود خواهد گرفت یا منجر به سرقت اموال می شود.

سایت نیز به همین صورت است ، یک وب سایت بدون پشتیبانی پس از مدتی از شکل خود افتاده یا در اصطلاح سئو سایت آن از بین رفته و رتبه ی شما در موتورهای جستجو به مرور زمان کاهش پیدا می کند.چنین سایتی در هیچ زمان مطابق با خواسته و اهداف شما پیش نخواهد رفت و در مدت کوتاهی مورد حملات سایبری قرار می گیرد و در نتیجه تمامی اطلاعاتتان را از دست خواهید داد .

تیم پشتیبانی قوی سئوبرتر به شما این امکان را می دهد اهداف تجاری خود را در وب سایت عملی سازید و موجب کاهش هزینه های تبلیغاتی بی فایده شما می شود.

پشتیبانی از وب سایت به شما این امکان را می دهد که سایت خود را همیشه به روز نگه دارید و همچنین کمک می کند تا ترافیک سایت خود را افزایش و کاربران بسیاری را جذب خود کنید.

پشتیبانی فنی سایت چیست؟

پشتیبانی فنی سایت چیست؟

پشتیبانی فنی سایت شامل چه خدماتی است؟

با گسترش دنیای اینترنت و حضور بی شمار کسب و کار های اینترنتی با طراحی وب سایت های گوناگون پشتیبانی از سایت ها و نگهداری از آن ها ضروری ترین اقدامات یا در اصل مهم ترین دغدغه ی اصلی صاحبان سایت است.

طراحی وب یک روش عالی برای رونق روز افزون کسب و کار است اما نحوه پیاده سازی آن و پشتیبانی فنی پس از طراحی آن بسیار مهم تر است.

اما لازم به ذکر است که پس از طراحی سایت حتما یک نیروی متخصص به رفع ایرادات احتمالی سایت بپردازد.در حقیقت باید به تغییرات الگوریتم های گوگل توجه داشته باشد و بر حسب آن ها اقدام به بروز رسانی سایت و پشتیبانی از آن کند.

چرا که مهم ترین کاری که یک مدیر سایت پس از طراحی وب سایت خود باید انجام دهد نگهداری و بروز رسانی سایت و به طور کلی پشتیبانی از سایت است.

پشتیبانی فنی سایت شامل خدماتی برای مراقبت از سایت در برابر مشکلات احتمالی و حملات سایبری است که ممکن است با توجه به تغییرات گوگل روی دهد.پشتیبانی فنی سایت همانند خدمات پس از فروش کالا برای مشتریان اهمیت بسیاری دارد و کاری حساس است که باید توسط متخصصین خبره انجام گیرد.

از جمله خدمات پشتیبانی فنی سایت :

  • مرتب سازی منو ها
  • تکمیل منوها و قرار گیری صحیح آن ها
  • به روز رسانی اطلاعات شرکت از جمله شماره تماس ، آدرس ها یا بارگذاری صفحات اجتماعی
  • لینک گذاری در سایت
  • به روز رسانی پلاگین های سایت
  • خطایابی سایت
  • کنترل و بهینه سازی سایت
  • کنترل امنیت سایت
  • انجام تغییرات فنی و ظاهری در سایت
  • و...

یکی از موارد مهم پشتیبانی فنی سایت افزودن محتوای جدید یا اضافه کردن به مطالب قبلی است.چراکه یک سایت بدون محتوا ارزشی ندارد و اگر محتوای خود را به روز نکید ممکن است کاربران را از خود ناراضی سازید و بازدهی سایت را کاهش دهید.همچنین برای گوگل سایت هایی با ارزش هستند که فعالیت در آن ها هر روزه انجام می گیرد و با اضافه کردن مطالب جدید جایگاه خود را حفظ می کنید.

پشتیبانی فنی سایت خود را به سئوبرتر بسپارید

همان طور که سئو سایت و بهینه سازی سایت در طراحی آن مهم است پشتیبانی از سایت به منظور حفظ سایت در جایگاه خود و افزایش رونق کسب و کار نیز بسیار مهم و حیاتی است به گونه ای که اگر برای یک سایت پشتیبانی انجام نشود نتیجه ی دلخواه را نمی توان از آن گرفت.

هنگامی کار طراحی سایت و بهینه سازی سایت به انمام رسید صاحبان سایت پس از آن با مشکل بزرگی چون نبود فردی ماهر برای رسیدگی به امور فنی و پشتیبانی از سایت خود مواجهه می شوند ، کسی که سایت را به روز نگه دارد یا تغیرات مورد نیاز را بر روی آن اعمال کند.

تیم سئوبرتر تجربه های بسیاری را در طی فعالیت های خود در طراحی سایت و پشتیبانی فنی سایت داخلی و خارجی به دست آورده است.

سئوبرتر دارای تیمی متخصص از کارشناسان فنی می باشد که پشتیبانی فنی سایت شما را از صفر تا صد بر عهده گرفته و به صورت 24 ساعته پاسخگو به سئوالات و نیاز های شما هستند.تیم سئوبرتر با دارا بودن تخصص بالا و دانش کافی در امور سایت پشتیبانی فنی سایت شما را در اسرع وقت انجام می دهند و دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت .

از جمله دیگر مزیت سئوبرتر را می توان به این نکته اشاره کرد که پشتیبانی فنی سایت را به صورت رایگان تا یک سال در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

فرم تماس

    5 دیدگاه

    1. سارا گفت:

      قیمت خدمات پشتیبانی فنی سایت بر چه اساسی است و اصولا چقدر هزینه می گیرید لطفا بصورت مشخص برای ما ارسال کنید البته من یک سایتی دارم که دست یه شرکتی دادم.هزینه 200 هزار تومانی برای پشتیبانی از من خواسته من قبول نکردم.

      • هزینه پشتیبانی بر اساس پشتیبانی فنی سایت و خدمات امنیتی و همچنین خدمات بهینه سازی قالب سایت، بهینه سازی کد های سایت یا بر اساس پشتیبانی و تولید محتوا متنی و یا تولید محتوای اختصاصی ,عکس و فیلم محاسبه می گردد و از 500 هزار تومان شروع می شود. اگر ماهی 200 تومان پشتیبانی خواسته باشد . باید بفرمایید که پشتیبانی بر چه اساسی بوده است؟

    2. بینش پژوه گفت:

      آیا امکان پشتیبانی سایت های ما در امریکا برای شما وجود دارد. من یک ایرانی ساکن امریکا هستم و چهار تا وب سایت دارم لطفا راهنمایی فرمایید ممنون میشم.

      • حتما پشتیبانی فنی برای ایرانیان خارج از کشور انجام می شود و با قیمت های بسیار مناسب و پایین تر از خود آمریکا در حال حاضر هم سئو برتر چنین خدماتی را ارائه می دهد.
        سایت steptocanada.net در کانادا
        سایت primerytowing.com در آمریکا
        سایتuskenergy.com در واشنگتن

    3. حسن گفت:

      سلام. بنده یک سایت فروشگاهی با قالب آماده تهیه کردم و قصد گذاشتن محصول در آن را دارم. اما سایت من یه طور کلی دارای اشکالاتی هست که پشتیبان سایت نیز نمیتواند آن را حل کند.پشیبانی شما به چه صورت است و در چه مدت زمان حداقل انجام میدهید و حدودا مبلغی که باید پرداخت شود چقدر است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *