خدمات بازاریابی محتوا -استراتژی بازاریابی محتوا

[lwptoc]

تیم سئوبرتر برای هر مشتری در هر زمینه کاری یک استراتژی بازایابی محتوا مناسب در نظر می گیردو با توجه به تجربه ای که در این چند ساله از فعالیت های خود در زمینه خدمات بازاریابی محتوا به دست آورده است به فروش هر چه بهتر کلمات مورد نظر شما کمک فراوان می کند.

بازاریابی محتوا به معنی ساخت انجمن های گوناگون و الهام بخش در تعامل و ارتباط است که باعث افزایش رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو از طریق ایجاد بازاریابی محتوا مناسب و اشتراک گذاری با کیفیت بالا آن است.هدف از بازاریابی محتوا راضی بودن مخاطبان و ایجاد درآمد بالا از کسب و کار است.این کار برای مصرف کننده تاثیر مثبتی دارد و هدف نهایی خود که بالا بردن فروش و ایجاد تعامل بین برند و مصرف کننده است را برآورده می کند.

بازایابی محتوا یک راه کاری موثر برای تبلیغ گسترده و تشویق مخاطبان است که در اصل قبل از ایجاد آن نیاز به یک استراتژی و برنامه ریزی مناسب برای این کار می باشد.این کار به شما کمک می کند در رقابت با سایر رقبا ایستادگی کنید و همچنین یک منبع بزرگ و قابل اشتراک گذاری برای مخاطبان فراهم کنید.بازاریابی محتوا در حقیقت به منظور جا افتادن و شناخته شدن نام تجاری شما (برندسازی) صورت می گیرد.

تیم سئوبرتر با کامل کردن محتوا های سایت و ایجاد و تدوین یک استراتژی جامع موجب پیشرفت و دیده شن سایت شما در صفحه ی اول گوگل می شود.

اهمیت بازاریابی از طریق محتوا چه می باشد؟

با تولید محتوای تخصصی در حیطه کاری مختص به خود می توانید یک بازاریابی موفق را در کسب و کار خود  داشته باشید و از این طریق در کمترین زمان ممکن به معتربرترین منبع کسب و کارتان تبدیل شده و ورودی های سایت خود را افزایش و نرخ تبدیل سایت را بالا ببرید.

بازاریابی محتوا نه تنها موجب ترافیک سایت و افزایش نرخ تبدیل سایت می شود بلکه اعتماد کاربران سایتتان را نیز می توانید جلب نمایید و آن ها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.وب سایتی که دارای محتوای اصولی و کاربردی باشد منجر به افزایش بازدید کننده به سایت می شود و ارزش و اعتبار بالایی را در بین مخاطب و گوگل پیدا می کند.

خدمات بازاریابی محتوا با تیم سئوبرتر

همانطور که می دانید همه چیز با یک برنامه ریزی اصولی و دقیق شروع می شود.پس برای خدمات بازاریابی محتوا نیز قبل از اقدام به هر کاری باید در ابتدا یک استراتژی نوین و تکنیکی اساسی را تدوین و طراحی کرد و مطابق با آن پیش رفت تا به نتیجه ی دلخواه خود رسید.

خدمات بازاریابی محتوا به این گونه است که با قرار دادن مطالب مفید و جذاب کسانی را به سمت خود جذب می کند که به زمینه کاری شما علاقه مند و نیاز مند خدماتتان هستند.

استراتژی ها و تکنیک ها در بازاریابی محتوا باید مرتبط با نوع فعالیت سایت و آموزنده باشد تا به یک منبع معتبر تبدیل شوید.اما باید توجه داشته باشید که تعیین استراتژی نیز همانند تولید محتوا کاری تخصصی است که باید توسط فردی ماهر که دانش و تخصص بالایی در زمینه نحوه ی چگونگی تعیین استراتژی و نحوه ی پیاده سازی آن دارد ، انجام شود.

سئوبرتر دارای تیمی از کارشناسان و متخصصان حرفه ای می باشد که با توجه به قوانین سئو سایت و نوع فعالیت سایت استراتژی هایی کاربردی را برای سایت و محتوای شما تعیین و برنامه ریزی می کند.

تیم خدمات بازاریابی محتوا سئوبرتر این اطمینان را به شما می دهد که خدمات بازاریابی محتوا تخصصی را برای شما تدوین می کند تا پس از انتشار آن دارای بالاترین کیفیت و رتبه به منظور جذب کاربران و فروش بیشتر شما باشد.

مهم ترین اقدامات تیم متخصص سئوبرتر برای خدمات بازاریابی محتوا آنالیز کلمات کلیدی است.علاوه بر آنالیز کلمات کلیدی پر رقابت کلماتی که در رقابت کمتری مشاهده شده اند نیز برای سئو سایت و بهینه سازی سایت مهم هستند و باید کلماتی که نیاز مشتری می باشد را تحلیل و تجزیه کرد.با آنالیز کلمات کلیدی می توانید مخاطبان بیشتری را جذب و نرخ تبدیل سایت را افزایش دهید.

کارشناسان سئوبرتر مهم ترین رقبای شما را در زمینه فعالیتتان مورد بررسی قرار می دهند و نقاط قوت و ضعف آنان را شناسایی و تحلل کرده تا بتوانند بهترین تکنیک ها را برای شما پیدا کنند.

سئوبرتر با طراحی و تدوین استراتژی های بازاریابی محتوا الویت های اصلی دسته بندی کرده و به درستی در سایت قرار می دهد.

خدمات بازاریابی محتوا چه تاثیری بر وب سایت دارد؟

هدف اصلی از بازاریابی محتوا و تولید آن در سایت پاسخ گویی به نیاز ها و سئوالات گوناگون مشتریان است که ممکن است از خدمات ما استفاده کنند.با استفاده از خدمات بازاریابی محتوا می توان اعتماد کاربران جلب کرده و تضمینی از با کیفیت بودن خدماتمان را با اطمینان بیشتری به آنان بدهیم.

با تولید یک محتوای ارزشمند مناسب در حیطه ی کاری خود علاوه بر آن که به یک مرجع تخصصی برای دریافت پاسخ ها مشتریان تلقی می شویم بلکه اعتماد کاربران رانیز به سمت خود جلب می نماییم.

هرچه میزان رضایت مشتریان از سایت بیشتر باشد گوگل نیز اعتبار سایت شما را افزایش داده و به جایگاه برتر در گوگل دست پیدا خواهید کرد.تمامی این کار ها نتیجه ای جز افزایش روز افزون مشتری  فروش بیشتر برای شما نمی باشد.

خدمات بازاریابی محتوا چگونه سئو سایت را بهبود می بخشد؟

تولید محتوا از مهم ترین اقدامات خدمات بازاریابی محتوا در جهت بهبود سئو سایت و بهینه سازی سایت است.

برای آن که گوگل بتواند رتبه ی سایت شما را افزایش دهد باید مطمئن شود که هدف شما پاسخ گویی جامع و شفاف به نیاز ها و سئوالات گوناگون کاربران و به عبارتی نوعی تبلیغات ارزشمند برای فروش بیشتر شما است.تنها در این صورت است که گوگل می تواند رتبه ی سایت را افزایش داده و به جایگاه برتر موتور های جستجو دست پیدا کنید و به سایت معتبر و مفید تبدیل شوید.

توجه داشته باشید که الویت رتبه بندی گوگل بر اساس رضایت مندی کاربران است بنبراین سایت خود را باید به گونه ای طراحی کنید که جز بهترین و با ارزش ترین سایت ها برای کاربران معرفی شود.

خدمات بازاریابی محتوا تنها تولید محتوا نمی باشد بلکه اقدامات لازم برای سئو سایت است.ایتی که محتوا نداشته باشد در بین مخاطبان نیز ارزش و اعتباری ندارد و از لیست انتخاب کاربران برای دست یابی به نیاز های خود حذف می شوند.

خدمات بازاریابی محتوا شامل آنالیز کلمات کلیدی ، قرار دادن آن ها در عنوان اصلی سایت و همچنین در اسنایپت می باشد که برای گوگل و کاربران بسیار مهم است.

اگر این اقدامات به درستی انجام شود در نتیجه سئو سایت بهبود یافته و به عنوان سایتی بهینه شده به گوگل معرفی می شود.بر همین اساس تولید محتوای تخصصی مفید و جذاب از شاخصه های اصلی و مهم سئو سایت برای تعیین رتبه در گوگل است.

خدمات بازاریابی محتوا چگونه سئو سایت را بهبود می بخشد؟

خدمات بازاریابی محتوا چگونه سئو سایت را بهبود می بخشد؟

یک محتوای خوب و تخصی چه ویژگی هایی دارد؟

افراد برای آن که نیاز های خود را رفع کنند در اولین قدم به سراغ موتور های جستجو رفته و سایت های گوناگونی را بازدید می کنند.این افراد معمولا سایتی را انتخاب می کنند که به سرعت بتواند نیاز و سئوالات آنان را به راحتی پاسخ دهد.

پس می توان گفت دلیل اصلی برد این سایت ها از سایت های دیگر مطابقت محتوای سایت با نیاز مشتریان است که توانسته است به راحتی نظر آنان را جلب و نیازشان را پاسخ دهد.

همچنین عامل دیگری که باعت انتخاب این سایت ها می شود جذابیت محتوای انتشار یافته است.یک سایت یا در واقع یک محتوا باید به گونه ای باشد که علاوه بر جامعیت کامل جذابیت داشته باشد تا مخاطب در حین مطالعه کردن خسته نشده و با اشتیاق آن را دنبال کند.

شما اگر این قوانین را در محتوای خود رعایت کنید می توانید یک بازارایابی موفق را به دنبال داشته باشید که سود آوری و رونق را به کسب و کار شما ببخشد.

ویژگی هایی که بر این جذابیت می افزاید عبارت است از :لحن زیبا ، بیان ساده و روان و قابل فم ، استفاده ی درست از تصاویر ، خوانایی بالا و... می باشد و در آخر نیز رعایت به اصول نگارشی موجب می شود که گوگل نیز محتوای شما را بفهمد و رتبه ی سایت را افزایش دهد.

بازریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا را به نوعی از بازاریابی که منجر به فرآیند تولید و اشتراک گذاری محتوایی که باعث می شود مشتریان قبلی خود را حفظ کرده و مشتریان جدید را به دست آوریم ، می گویند.

محتوا ها را می توان به انواع مختلفی تولید کرد چون فیلم و کتاب ، عکس و...یا می توان از طریق پرسش و پاسخ و نیز انجام داد.بازاریابی از طریق محتوا از استراتژی های مهم بازاریابی می باشد که منجر به توسعه و رونق کسب و کار می شود.

با تولید محتوای ارزشمند و مرتبط با نوع فعالیت سایت می توانید نرخ تبدیل سایت به نسب قبل را افزایش داده و مخاطبان و مشتریان واقعی را به سمت سایت خود جذب کنید.در بازاریابی محتوا هدف اصلی جذب و حفظ مخاطبانی است که علاقه مند به سایت شما هستند.

بازیابی محتوا را می توان در انواع مختلف انجام داد:

محتوای مفید:هدف از تولید این نوع از محتوا این است که به مخاطبین خود کار یا مهارتی را بیاموزیم

محتوای آموزنده:با تولین این محتوا می توان مهارت هایی تازه را به مخاطبین خود آموزش داده یا کارهای گوناگونی را به آن ها معرفی کنیم.

محتوای سرگرم کننده :در این محتوا از احساساتی چون خنده و شادی و ارزش ها صحبت میشه که در نوعی جنبه سرگرم کننده ای دارد.

استراتژی محتوا چیست؟

از مهم ترین عوامل موفقیت در هر زمنیه ای داشتن یک برنامه ریزی دقیق و منظم و هدفمند می باشد.

هر صاحب وب سایت یا مدیر سایت استراتژی های مخصوص به خود برای رشد و ترقی را دارداما این استراتژی ها نباید کپی با سایت ها ی دیگر باشد.چرا که این امر موجب کاهش بازدهی سایت و افت رتبه سایت در موتورهای جستجو می شود.

استراتژی خدمات بازاریابی محتوا به طور کلی به قوانینی گفته میشود که رعایت به آن ها در هنگام تولید محتوا الزامی است .این قوانی شامل تجربه ، شناخت ، بررسی و... می باشد که تنها از مدیر طراحی سایت بر می آید.

داشتن یک استراتژی به شما کمک می کند تا با دید بهتری به بازاریابی خود بپردازید و به راحتی با نیاز مشتریان خود آشنا شده و محتوای خود را هدفمند تر بسازید.

به طور کلی می توان ویژگی های استراتژی بازاریابی محتوا را به چند  دسته تقسیم کرد:

1-بالارفتن فروش 2-کاسته شدن هزینه ها 3-وفاداری بیشتر مشتریان

تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات در چیست؟

بازاریابی محتوا و تبلیغات دو تفاوت عمده با یکدیگر دارند.

در خدمات بازاریابی محتوا تنهای کاری که می توان انجام داد این است که محتوا را در رسانه ی مورد نظر پخش کرد.اما اگر محتوای تولید شده در رسانه ای که از قبل خریداری شده است پخش شود به آن تبلیغات گفته می شود.

در بازاریابی محتوا استراتژی هایی که تعیین میشه تهاجمی نبوده و بیشتر موجب جذب مخاطبین و افزایش اعتماد آن ها می شود و چون در رسانه مورد نظر خود پخش می شود مزاحمتی برای کاربران ندارد.

نکته ی دیگری که موجب تمایز خدمات بازاریابی محتوا با خدمات تبلبغات می شود این است که در بازارایابی محتوا شما نمی توانید نتایج به دست آمده از آن را اندازه گیریکنید و این امر کاری بسیار سخت و دشوار است.

امروزه در تمامی زمینه ها و فعالیت های تبلیغات های گوناگون به منظور شناخت بیتر و جذب مشتری انجام می شود و افراد مختلفی در طول روز تحت هجوم این اتبلیغات ها هستند.

در گذشته استفاده  تبلیغات ها مزیت بسیار خوبی را برای رشد کسب و کار به همراه داشتند اما امروزه بسیاری از شرکت ها یا سازمان ها از تیبلیغات ها صرفا برای همپایی رقابتی استفاده می کنند.

وقتی چند تولید کننده یا فروشنه بزرگ محصولات یا خدمات مشابهه همزمان تبلیغات خود را شروع می کنند در این صورت مشتریان جدید را برای خود جذب نمی کنند.

اما اگر افراد نیز این هجوم تبلیغاتی را بپذیرند و با استراتژی های قدیمی نیز حفظ شود هزینه ی تبلیغاتی به مراتب با توجه به نتایج آن افزایش می یابد پس بنابراین در بلند مدت هزینه ی خدمات بازاریابی محتوا کمتر از تبلیغاتی خواهد بود.

اهمیت بازاریابی از طریق محتوا چه می باشد؟

با تولید محتوای تخصصی در حیطه کاری مختص به خود می توانید یک بازاریابی موفق را در کسب و کار خود  داشته باشید و از این طریق در کمترین زمان ممکن به معتربرترین منبع کسب و کارتان تبدیل شده و ورودی های سایت خود را افزایش و نرخ تبدیل سایت را بالا ببرید.

بازاریابی محتوا نه تنها موجب ترافیک سایت و افزایش نرخ تبدیل سایت می شود بلکه اعتماد کاربران سایتتان را نیز می توانید جلب نمایید و آن ها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.وب سایتی که دارای محتوای اصولی و کاربردی باشد منجر به افزایش بازدید کننده به سایت می شود و ارزش و اعتبار بالایی را در بین مخاطب و گوگل پیدا می کند.

خدمات بازاریابی محتوا با تیم سئوبرتر

همانطور که می دانید همه چیز با یک برنامه ریزی اصولی و دقیق شروع می شود.پس برای خدمات بازاریابی محتوا نیز قبل از اقدام به هر کاری باید در ابتدا یک استراتژی نوین و تکنیکی اساسی را تدوین و طراحی کرد و مطابق با آن پیش رفت تا به نتیجه ی دلخواه خود رسید.

خدمات بازاریابی محتوا به این گونه است که با قرار دادن مطالب مفید و جذاب کسانی را به سمت خود جذب می کند که به زمینه کاری شما علاقه مند و نیاز مند خدماتتان هستند.

استراتژی ها و تکنیک ها در بازاریابی محتوا باید مرتبط با نوع فعالیت سایت و آموزنده باشد تا به یک منبع معتبر تبدیل شوید.اما باید توجه داشته باشید که تعیین استراتژی نیز همانند تولید محتوا کاری تخصصی است که باید توسط فردی ماهر که دانش و تخصص بالایی در زمینه نحوه ی چگونگی تعیین استراتژی و نحوه ی پیاده سازی آن دارد ، انجام شود.

سئوبرتر دارای تیمی از کارشناسان و متخصصان حرفه ای می باشد که با توجه به قوانین سئو سایت و نوع فعالیت سایت استراتژی هایی کاربردی را برای سایت و محتوای شما تعیین و برنامه ریزی می کند.

تیم خدمات بازاریابی محتوا سئوبرتر این اطمینان را به شما می دهد که خدمات بازاریابی محتوا تخصصی را برای شما تدوین می کند تا پس از انتشار آن دارای بالاترین کیفیت و رتبه به منظور جذب کاربران و فروش بیشتر شما باشد.

مهم ترین اقدامات تیم متخصص سئوبرتر برای خدمات بازاریابی محتوا آنالیز کلمات کلیدی است.علاوه بر آنالیز کلمات کلیدی پر رقابت کلماتی که در رقابت کمتری مشاهده شده اند نیز برای سئو سایت و بهینه سازی سایت مهم هستند و باید کلماتی که نیاز مشتری می باشد را تحلیل و تجزیه کرد.با آنالیز کلمات کلیدی می توانید مخاطبان بیشتری را جذب و نرخ تبدیل سایت را افزایش دهید.

کارشناسان سئوبرتر مهم ترین رقبای شما را در زمینه فعالیتتان مورد بررسی قرار می دهند و نقاط قوت و ضعف آنان را شناسایی و تحلل کرده تا بتوانند بهترین تکنیک ها را برای شما پیدا کنند.

سئوبرتر با طراحی و تدوین استراتژی های بازاریابی محتوا الویت های اصلی دسته بندی کرده و به درستی در سایت قرار می دهد.

خدمات بازاریابی محتوا چه تاثیری بر وب سایت دارد؟

هدف اصلی از بازاریابی محتوا و تولید آن در سایت پاسخ گویی به نیاز ها و سئوالات گوناگون مشتریان است که ممکن است از خدمات ما استفاده کنند.با استفاده از خدمات بازاریابی محتوا می توان اعتماد کاربران جلب کرده و تضمینی از با کیفیت بودن خدماتمان را با اطمینان بیشتری به آنان بدهیم.

با تولید یک محتوای ارزشمند مناسب در حیطه ی کاری خود علاوه بر آن که به یک مرجع تخصصی برای دریافت پاسخ ها مشتریان تلقی می شویم بلکه اعتماد کاربران رانیز به سمت خود جلب می نماییم.

هرچه میزان رضایت مشتریان از سایت بیشتر باشد گوگل نیز اعتبار سایت شما را افزایش داده و به جایگاه برتر در گوگل دست پیدا خواهید کرد.تمامی این کار ها نتیجه ای جز افزایش روز افزون مشتری  فروش بیشتر برای شما نمی باشد.

خدمات بازاریابی محتوا چگونه سئو سایت را بهبود می بخشد؟

تولید محتوا از مهم ترین اقدامات خدمات بازاریابی محتوا در جهت بهبود سئو سایت و بهینه سازی سایت است.

برای آن که گوگل بتواند رتبه ی سایت شما را افزایش دهد باید مطمئن شود که هدف شما پاسخ گویی جامع و شفاف به نیاز ها و سئوالات گوناگون کاربران و به عبارتی نوعی تبلیغات ارزشمند برای فروش بیشتر شما است.تنها در این صورت است که گوگل می تواند رتبه ی سایت را افزایش داده و به جایگاه برتر موتور های جستجو دست پیدا کنید و به سایت معتبر و مفید تبدیل شوید.

توجه داشته باشید که الویت رتبه بندی گوگل بر اساس رضایت مندی کاربران است بنبراین سایت خود را باید به گونه ای طراحی کنید که جز بهترین و با ارزش ترین سایت ها برای کاربران معرفی شود.

خدمات بازاریابی محتوا تنها تولید محتوا نمی باشد بلکه اقدامات لازم برای سئو سایت است.ایتی که محتوا نداشته باشد در بین مخاطبان نیز ارزش و اعتباری ندارد و از لیست انتخاب کاربران برای دست یابی به نیاز های خود حذف می شوند.

خدمات بازاریابی محتوا شامل آنالیز کلمات کلیدی ، قرار دادن آن ها در عنوان اصلی سایت و همچنین در اسنایپت می باشد که برای گوگل و کاربران بسیار مهم است.

اگر این اقدامات به درستی انجام شود در نتیجه سئو سایت بهبود یافته و به عنوان سایتی بهینه شده به گوگل معرفی می شود.بر همین اساس تولید محتوای تخصصی مفید و جذاب از شاخصه های اصلی و مهم سئو سایت برای تعیین رتبه در گوگل است.

خدمات بازاریابی محتوا چگونه سئو سایت را بهبود می بخشد؟

خدمات بازاریابی محتوا چگونه سئو سایت را بهبود می بخشد؟

یک محتوای خوب و تخصی چه ویژگی هایی دارد؟

افراد برای آن که نیاز های خود را رفع کنند در اولین قدم به سراغ موتور های جستجو رفته و سایت های گوناگونی را بازدید می کنند.این افراد معمولا سایتی را انتخاب می کنند که به سرعت بتواند نیاز و سئوالات آنان را به راحتی پاسخ دهد.

پس می توان گفت دلیل اصلی برد این سایت ها از سایت های دیگر مطابقت محتوای سایت با نیاز مشتریان است که توانسته است به راحتی نظر آنان را جلب و نیازشان را پاسخ دهد.

همچنین عامل دیگری که باعت انتخاب این سایت ها می شود جذابیت محتوای انتشار یافته است.یک سایت یا در واقع یک محتوا باید به گونه ای باشد که علاوه بر جامعیت کامل جذابیت داشته باشد تا مخاطب در حین مطالعه کردن خسته نشده و با اشتیاق آن را دنبال کند.

شما اگر این قوانین را در محتوای خود رعایت کنید می توانید یک بازارایابی موفق را به دنبال داشته باشید که سود آوری و رونق را به کسب و کار شما ببخشد.

ویژگی هایی که بر این جذابیت می افزاید عبارت است از :لحن زیبا ، بیان ساده و روان و قابل فم ، استفاده ی درست از تصاویر ، خوانایی بالا و... می باشد و در آخر نیز رعایت به اصول نگارشی موجب می شود که گوگل نیز محتوای شما را بفهمد و رتبه ی سایت را افزایش دهد.

بازریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا را به نوعی از بازاریابی که منجر به فرآیند تولید و اشتراک گذاری محتوایی که باعث می شود مشتریان قبلی خود را حفظ کرده و مشتریان جدید را به دست آوریم ، می گویند.

محتوا ها را می توان به انواع مختلفی تولید کرد چون فیلم و کتاب ، عکس و...یا می توان از طریق پرسش و پاسخ و نیز انجام داد.بازاریابی از طریق محتوا از استراتژی های مهم بازاریابی می باشد که منجر به توسعه و رونق کسب و کار می شود.

با تولید محتوای ارزشمند و مرتبط با نوع فعالیت سایت می توانید نرخ تبدیل سایت به نسب قبل را افزایش داده و مخاطبان و مشتریان واقعی را به سمت سایت خود جذب کنید.در بازاریابی محتوا هدف اصلی جذب و حفظ مخاطبانی است که علاقه مند به سایت شما هستند.

بازیابی محتوا را می توان در انواع مختلف انجام داد:

محتوای مفید:هدف از تولید این نوع از محتوا این است که به مخاطبین خود کار یا مهارتی را بیاموزیم

محتوای آموزنده:با تولین این محتوا می توان مهارت هایی تازه را به مخاطبین خود آموزش داده یا کارهای گوناگونی را به آن ها معرفی کنیم.

محتوای سرگرم کننده :در این محتوا از احساساتی چون خنده و شادی و ارزش ها صحبت میشه که در نوعی جنبه سرگرم کننده ای دارد.

استراتژی محتوا چیست؟

از مهم ترین عوامل موفقیت در هر زمنیه ای داشتن یک برنامه ریزی دقیق و منظم و هدفمند می باشد.

هر صاحب وب سایت یا مدیر سایت استراتژی های مخصوص به خود برای رشد و ترقی را دارداما این استراتژی ها نباید کپی با سایت ها ی دیگر باشد.چرا که این امر موجب کاهش بازدهی سایت و افت رتبه سایت در موتورهای جستجو می شود.

استراتژی خدمات بازاریابی محتوا به طور کلی به قوانینی گفته میشود که رعایت به آن ها در هنگام تولید محتوا الزامی است .این قوانی شامل تجربه ، شناخت ، بررسی و... می باشد که تنها از مدیر طراحی سایت بر می آید.

داشتن یک استراتژی به شما کمک می کند تا با دید بهتری به بازاریابی خود بپردازید و به راحتی با نیاز مشتریان خود آشنا شده و محتوای خود را هدفمند تر بسازید.

به طور کلی می توان ویژگی های استراتژی بازاریابی محتوا را به چند  دسته تقسیم کرد:

1-بالارفتن فروش 2-کاسته شدن هزینه ها 3-وفاداری بیشتر مشتریان

تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات در چیست؟

بازاریابی محتوا و تبلیغات دو تفاوت عمده با یکدیگر دارند.

در خدمات بازاریابی محتوا تنهای کاری که می توان انجام داد این است که محتوا را در رسانه ی مورد نظر پخش کرد.اما اگر محتوای تولید شده در رسانه ای که از قبل خریداری شده است پخش شود به آن تبلیغات گفته می شود.

در بازاریابی محتوا استراتژی هایی که تعیین میشه تهاجمی نبوده و بیشتر موجب جذب مخاطبین و افزایش اعتماد آن ها می شود و چون در رسانه مورد نظر خود پخش می شود مزاحمتی برای کاربران ندارد.

نکته ی دیگری که موجب تمایز خدمات بازاریابی محتوا با خدمات تبلبغات می شود این است که در بازارایابی محتوا شما نمی توانید نتایج به دست آمده از آن را اندازه گیریکنید و این امر کاری بسیار سخت و دشوار است.

امروزه در تمامی زمینه ها و فعالیت های تبلیغات های گوناگون به منظور شناخت بیتر و جذب مشتری انجام می شود و افراد مختلفی در طول روز تحت هجوم این اتبلیغات ها هستند.

در گذشته استفاده  تبلیغات ها مزیت بسیار خوبی را برای رشد کسب و کار به همراه داشتند اما امروزه بسیاری از شرکت ها یا سازمان ها از تیبلیغات ها صرفا برای همپایی رقابتی استفاده می کنند.

وقتی چند تولید کننده یا فروشنه بزرگ محصولات یا خدمات مشابهه همزمان تبلیغات خود را شروع می کنند در این صورت مشتریان جدید را برای خود جذب نمی کنند.

اما اگر افراد نیز این هجوم تبلیغاتی را بپذیرند و با استراتژی های قدیمی نیز حفظ شود هزینه ی تبلیغاتی به مراتب با توجه به نتایج آن افزایش می یابد پس بنابراین در بلند مدت هزینه ی خدمات بازاریابی محتوا کمتر از تبلیغاتی خواهد بود.

استراتژی محتوا

با استفاده از تجزیه و تحلیل حرفه ای محتوا و تدوین استراتژی های مختلف مناسب توسط تیم سئوبرتر به اهداف کسب و کار خود هر چه سریع تر دست پیدا خواهید کرد.تولید محتوای تخصصی و حرفه ای با توجه به نیاز بازار و مشتریان امری است که ما در آن تخصص بالایی داریم.

مطالعات موضوعی

القاء اعتماد به نفس بالا به مخاطبان هدف با اعلام گزارشی عمیق و کامل از خلاصه موفق روند پروژه ها و صراحت در نتایج به دست آمده که برای مقدار تاثیر عملکرد بسیار مفید است.

ایجاد مقاله

ایجاد مقاله های مناسب و مرتبط با کسب و کار سایت شما که باعث آموزش ،سرگرم کردن و اطلاع رسانی به مخاطبان می شود منجر به افزایش تعامل بین سایت و مخاطب می شود.همچنین مطالب مفید باعث شهرت سایت شما و به دست آوردن اعتبار برای کسب و کار شما در نتیجه بهبود کسب و کار شما می شود.

گزارش کاغذ سفید

نوعی گزارش معتبر است که برای حل یک مسئله تدوین و اجرا می گردد و نوعی از آن در بازاریابی کاربر تاثیر گذاری دارد که به کسب و کار یا (B2B)شهرت دارد.گزارش کاغذ سفید باعث افزایش ابزار فروش و همچنین افزایش سطح تعامل در رسانه های اجتماعی می شود و موفقیت را تحکیم می بخشد.


پخش مطبوعاتی

با پخش شدن داستان برند شما در مطبوعات خبری و سرویس های پخش مطالب توسط تیم سئوبرتر ترافیک سایت شما و پروفایل شخصی شما افزایش خواهد یافت.این امر در نهایت باعث افزایش فروش بیشتر شما می شود.

مصاحبه نوشتاری

اشتراک گذاری نظرات شما و کارشناسانتان درباره کسب و کار شما باعث به دست آوردن قدرت تجاری می شود.تخصص خود را به اشتراک بگذارید تا بلافاصله بازخورد مخاطبانتان را دریافت کنید.

نمونه سایت های طراحی شده

فرم تماس

     

     

     

    1منظور از بازاریابی محتوا چیست؟
    بازاریابی محتوا به معنی ساخت انجمن های گوناگون در تعامل و ارتباط است که باعث افزایش رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو و اشتراک گذاری با کیفیت بالا آن است.هدف از بازاریابی محتوا راضی بودن مخاطبان...
    2بازاریابی از طریق محتوا چه اهمیتی دارد؟
    در کمترین زمان ممکن به معتربرترین منبع کسب و کارتان تبدیل شده و ورودی های سایت خود را افزایش و نرخ تبدیل سایت را بالا ببرید...
    3بازاریابی محتوا چگونه باعث بهبود سئو سایت می شود؟
    تولید محتوا از مهم ترین اقدامات خدمات بازاریابی محتوا در جهت بهبود سئو سایت و بهینه سازی سایت است.برای آن که گوگل بتواند رتبه ی سایت شما را افزایش دهد باید مطمئن شود که هدف شما پاسخ گویی جامع و شفاف به نیاز ها و سئوالات گوناگون کاربران است

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *